Honda CBX 1000 – Keihin
Karburátorová sestava od Keihinu pro šestiválcovou Hondu z konce sedmdesátých let je uměleckým dílem. A nejen to! Je také složitá a náročná na servis, to platí dvojnásob při celkové repasi.
přečíst celý článekKarburátorová sestava od Keihinu pro šestiválcovou Hondu z konce sedmdesátých let je uměleckým dílem. A nejen to! Je také složitá a náročná na servis, to platí dvojnásob při celkové repasi.
přečíst celý článekV drtivé většině repasí karburátoru je potřeba vyměnit všechna gumová těsnění a o‑kroužky. V dobách, kdy ještě běžně jezdili a ve výrobě byli stále karburátorové motorky, tak povětšinou se při čištění karburátorů nechávalo vše původní.
přečíst celý článekKonstrukční chyba ve vývoji tohoto prvku přinesla v provozu problém téměř každému majiteli motocyklu Suzuki GSX 1400. Pokud jste pocítili při nasednutí anebo při jízdě, že zadní část stroje jde nadoraz, tak zcela jistě už jste si se štelováním tuhosti neporadily.
přečíst celý článekDalší šestiválcovou lahůdkou jsou karburátory Mikuni pro Kawasaki Z1300 z let 1979 až 1983, kdy rok na to přišlo vstřikování a s ním se Kawa vyráběla až do konce osmdesátých let. Na rozdíl od Hondích šesti karbíků, tady zvolila Kawasaki karburátory tři, ale jsou dvojité.
přečíst celý článekAč se na první pohled i poslech zdálo, že motocykl je v uspokojivém stavu, tak opak byl pravdou. Několik chyb a závad jsem objevil po velmi důkladné prohlídce a bylo mi jasné, že zrovna u Agusty nebude řešením jen několik tisícovek. Jisté procitnutí bylo, když jsem vypustil olej a už z lavoru se na mě třpytilo „zlato“.
přečíst celý článek